Saturday, September 3, 2011

Salam Hari Raya

Salam,

Maaf lama benar saya tak update web nie. Sibuk dengan urusan. So sehari sebelum Mantai tu hari Ahad tu kami dah planning dalam beratus ayam akan diproses dan di salai. Syukur apa yang dirancang berjaya. Dibawah nie lah salah satu gambar yang berjaya saya snap. Kami start jam 3.00 pagi dan terus sahur. Open di luar rumah je. Ada dalam 8 bakul yang telah disalai. So yang penuh besen tu semuanya penuh dengan ayam yang akan disalai. Fuh diorang berdua tu salai sampai jam 8 pagi tu...... yang saya pulak distribute ayam salai pada semua pelanggan. Dengan puad\sanya lagi. Syukur. Berkat Usaha dan Semangat amatlah penting. Ingatlah terutama pada diri sendiri iaitu saya. Jangan patah semangat.


Gambar yang saya tangkap tu tepat jam 5.48 pagi. Letih dan lesu. Tetapi sangat berbaloi! Kata mereka berdua tu. Hehehehe.
Tetapi sangkaan saya salah. Rupanya ada yang mantai hari isnin tu pulak. Waduh terpaksa pagi ahad tu pulak on! dengan ada yang tumpang proses itik dan berbagai-bagai lagi. Syukur pada Allah s.w.t dan ibubapa kami . Tanpa mereka kami mungkin tidak dapat berjaya membuatnya semua.

No comments:

Post a Comment