Follower

Friday, March 4, 2011

Ayam Senaling

Dah lama tak update rasanya. Hmm maklumlah terlalu sibuk dengan hal kerja lagi. So sekarang perniagaan dah register. So senang lagi nak masuk pasaraya-pasaraya. Sekarang nie selepas bajir tempoh hari banyak pengajaran telah saya pelajari. Dan ambil iktibar dan sentiasa bersedia dalam sebarang kemungkinan. So sekarang ayam dah banyak bertambah. Sekali masuk 600 ekor ke 700 ekor. Baka yang dapat pun cantik dan tahan lasak. Ayam Kampung Ipoh.





Oklah Alhamdulillah. Dapat juga recovery. So moral of the story. Berhati-hati 


Yang nie namanya Ayam Selasih. Ayam Kak Limah tu...ayam hitam. Sifatnya manja.



So gambar diatas tu gambar reban yang telah dinaik taraf. Ok lah. Ingat nak panjangkan lagi reban tu. Tapi biasalah kadang bila kita berusaha untuk berjaya ada orang yang dengkikan kita. Tak boleh tengok orang senang sikit. Tutup kawasanlah..macam-mam manusia nie. Saya berharap sangat kita sesama bangsa berusaha bersama. Kan bagus tu.


No comments:

Post a Comment